مدیریت و صنعت

مدیریت و صنعت

Iran Industrial Management
مدیریت و صنعت

مدیریت و صنعت

Iran Industrial Management

چطور باعث افزایش دستمزدمان شویم ؟

  

 

یکی از خواسته‌های اولیه‌ی هر فردی از کار کردن کسب درآمد مناسب است.

البته تعریف درآمد مناسب در طول دوران کاری و برای هر فردی با توجه به رزومه و مهارت‌ها و ویژگی‌های حرفه‌ای‌اش متفاوت است. به‌صورت طبیعی در طول دوران کاری، درآمد افراد افزایش می‌یابد. این‌که درآمد فرد در هر نقطه از دوران حرفه‌ای‌اش باید چقدر باشد و در طول زمان چقدر افزایش یابد البته سؤالی است که باید به آن پاسخ داد؛ اما یک سؤال مهم‌تر این است که چطور می‌توانیم باعث افزایش دستمزدمان شویم.

به‌عبارت بهتر از دست ما چه کاری برمی‌آید تا کارفرما حاضر شود دستمزد بیش‌تری پرداخت کند؟

در این‌جا پنج استراتژی برای این کار به شما معرفی می‌کنیم :

1-      ماندگار باش : این بدیهی‌ترین استراتژی ممکن است ، این‌قدر در یک سازمان باقی بمانید تا حقوق‌تان به سقف حقوق آن سازمان برسی .

2-      انعطاف‌پذیر باش : در دوران سختی و پدید آمدن مشکلات برای یک سازمان، بسیاری از کارکنان ترجیح می‌دهند که آن سازمان را ترک کنند و به‌دنبال زندگی خود بروند. مدیر آن سازمان، کسانی که در سختی‌ها همراه‌اش بوده‌اند فراموش نخواهد کرد .

3-      روابط خوبی با مشتریان برقرار کن : احساس رضایت مشتریان می‌تواند باعث فروش بیش‌تر یا بهبود برند سازمان یا منافع دیگری برای سازمان شود.

4-       متخصص حرفه‌ای در زمینه‌‌های کاری سازمان باش : بدین ترتیب می‌توانی کاری را به‌صورت عمیق جلو ببری، مسائل جدی سازمان را حل کنی و ارزش افزوده‌ی قابل توجهی برای سازمان تولید کنی .

5-      قابل اعتماد باش : برای خودت سابقه‌ای موفقیت‌ در رسیدن به اهداف سازمانی فراهم کن. فردی باش که مدیران و همکاران‌اش به او اعتماد دارند. کسی که همیشه هر کاری به او محول می‌شود را به بهترین شکل ممکن به‌انجام می‌رساند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد